Du snurrar min värld - söder

Sportlov nästa vecka! Vem längtar inte mer än jag? Vi fungerar ju inte så att man kan byta batterier i kroppen, utan för att må bra så måste man göra en hel del saker. Skall försöka vila och ta det lugnt nästa vecka faktiskt.
På så sätt kan man omladda kroppen med ny energi tycker jag. Skall även träffa vänner, plugga lite som jag måste göra klart och sedan läsa böcker. Kanske annat med;)
Jag har många böcker som jag måste läsa nu så får väl börja nu någon gång känns det som… Vad skall ni själva göra då? Och ifall det finns några vuxna som är äldre, så kan ni ju också berätta vad ni skall hitta på, även om ni inte är lediga?! Haha, have fun!



Haha, lyssnade på denna för några dagar sedan så lite så här random tänkte jag lägga upp den på bloggen!
I helgen kommer ett fler antal musikvideor och tips som jag gillar faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0