Tjenare fina läsare!:)

Tumblr_lmydcupkjc1qknau5o1_500_large

Tjenare fina läsare!:) Sov lite längre än vad jag brukar göra annars, mycket skönt och speciellt då jag behöver sova länge på helgerna då jag har massor att göra och är stressad 24/7 på vardagarna! Kollade lite på en film som jag köpte för några veckor sedan,
Beck – levande begravd! En hemsk men en bra deckare faktiskt. Har sett den innan med. Cyklade sedan ett ärende och såklart började det regna då! Kom hem genomblöt och då det nästan hade slutat och bara regnade lite så gick jag ner till ICA för att handla lite mat, bland annat mjölk och sådant som man behöver.
Köpte med mig mat från Sibylla och fick det billigare då mitt kort var stämplat!
Är nämligen stamkund där och har ett sådant kort för att tjäna mer på det, haha. Så går det då man ibland måste ta med sig mat till teatern och annat. Åt sedan hemma och drack en god fanta till det!
Har ni också en bra lördagskväll? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0