Tack till Lina - och den fina bilden...!

Såklart så skulle jag vilja säga ett stort tack till min kompis Lina Sandell, som alltid hjälper mig och ställer upp, bland annat då det gäller bloggandet. Hon är en andra hand, och brukade även gästblogga på min förra blogg, så hoppas hon fortsätter med det nu!
Har även gjort en ny kategori till henne! Snällt va? :) Jag brukar dock också blogga på hennes blogg och har även en kategori där.
Kul när man gör sådant ju! En vän man alltid kan lita på! Lina har gjort designen som alltid, så brukar tacka nej till personer som frågar mig, för jag har redan en som gör det!! Lucky me va?!
Ah, hon e bara bäst helt enkelt! Ha det fint alla!



Eftersom jag har en ny blogg...så har jag inte mina gamla bilder kvar på den! Så sorry, men detta var bilden jag hittade snabbast på hennes blogg! Kolla gärna in den; http://pinkliina.blogg.se
Och döda mig inte så e du snäll Lina ;) Hehe!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha de är okej för denna gången :P

2011-10-05 @ 10:26:18
URL: http://pinkliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0