Nu är bloggaren tillbaka, fast på en ny blogg!

Hej alla! Nu kommer bloggaren igen! Han som drev den där bloggen Piieceofme.blogg.se! Det var roligt ett bra tag men sedan tappade jag så mycket inspiration men läsarna fortsatte ändå att läsa! Glad vad jag såklart för det. Bloggen började dock att hacka en hel del, och jag kände att hoppet var på väg att ta slut.
Det var då som jag bestämde mig för just detta. Jag skaffade en ny!
Jag har lovat en kompis att inte stänga ner min gamla blogg, utan att man fortfarande kan gå in och kolla på den ifall man nu skulle vilja det. Dock kommer jag bara till att blogga på denna nya underbara bloggen och bli mycket bättre! :) Försöker få tid att skriva så mycket som jag kan. Ha det så kul med att läsa och jag hoppas verkligen att ni följer den!



Sjukt snygg bild ellerhur?! Haha!! Jag på Madame Tussauds i London!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0