Moomsteatern - Premiären var ikväll!

Moomsteatern i Malmö som också är kända hade idag premiär på deras nya föreställning ”Lilla Asmodeus”! Jag var faktiskt inte på premiären men jag tänkte boka biljett till föreställningen fast om några veckor istället!
Jag var ju med två veckor då de repeterade för att jag valde att praktisera där! Mötte då skådespelarna och vi blev såklart goda vänner! Saknar dem faktiskt, ett härligt gäng!
Ni som inte vet någonting om just denna teater kan gå in och läsa det här och här! Tony Lundgren som även är med som gästskådespelare och som spelar huvudrollen har jag faktiskt spelat tillsammans med innan då jag är skådespelare på min fritid!
Det var också roligt, så skulle vara kul att träffa honom igen ju! Hans sida hittar ni här!



Var med då de spelade in reklamfilmen som visades på tv4! Och by the way så hoppas jag att det gått bra för Dennis som var väldigt nervös idag för att spela! Haha! Sade dock inte lycka till, då det betyder otur inom den världen.. ;) Någonting som många inte förstår^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0