Hela min dag i ett enda inlägg!

Godkväll kära läsare!:) Ooh, ser ni? Jag börjar fan uppdatera igen, men det antar jag bara är bra ju?!
Hemtentan lämnades in idag och jag hann klart under de tre timmarna som vi hade på lektionerna. Just nu har man lite ångest eftersom jag kommit lite försent då bussen stannat i trafiken. Hur störigt som helst. Det finns dock ingenting som man kan göra åt det! Kanske stämma Skånetrafiken och Vägverket? Haha! Det var ett skämt ifall ni nu inte förstod det alltså… Hade idrott med klassen och jag och Amira kom faktiskt tvåa av alla.
Gud vad de blev chockade haha, men så dåligt är jag faktiskt inte i just ämnet idrott tycker jag. Då jag verkligen vill så kämpar jag för liv och död känns det som. Höll ju på att dö så slut jag var efter lektionen.
Gick en runda med Melissa och hämtade hennes hund.
Vi hängde lite eller vad man nu skall säga och sedan tog jag bussen till stan igen! Shoppade lite och fixade några ärenden innan man tog bussen hemåt. Träffade kompisarna och sedan var jag med två underbara vänner. Sjukt roligt har vi alltså! Orkar dock inte förklara allt just nu! Inlägget blev ganska långt kom jag på, men hoppas att det inte gör någonting! Nu vet ni i alla fall vad jag gjort idag. Kramar:)

Tumblr_lt8zui7tv21r3y2r4o1_1280_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0