Godkväll läsare!:)

Godkväll alla! Hur har eran dag varit idag då? Skrev ju lite om min innan! Har också fixat massor i mitt rum, eller en del. Har gjort vid min vägg ovanför mitt skrivbord faktiskt! Som många vet, så är jag ett stort fan av Britney Spears och vill att min karriär skall bli som hennes skulle man ju kunna säga, eller någonting liknande kring den, så jag gjorde en vägg bara med Britney! Den är såklart inte klar än, men är ganska nöjd faktiskt med det lilla som jag gjort! Åt pizza till middag då man inte orkade laga mat och sedan har man inte gjort så mycket mer, förutom att diskat undan!
Lyssnar på underbar musik nu och sedan blir det väl att kolla på ”Vem som dräper” på tv4.
Har inte följt sedan början, men den verkar ändå bra! Danskarna är som sagt duktiga på sina tv-serier, och vad jag vet så finns det inget annat på tv:n idag! Skriver mer senare om inte imorgon!:) Kramar!

Tumblr_lty1zxyl5q1r2uxw3o1_500_large

Har inte ens varit ute idag, på grund av det dåliga dimmiga och kalla vädret, även regnet som kommit då och då! Varför kan det inte bli sommar igen? Orkar ju inte vänta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0