Gårdagen!:)

Tjenare alla! Just nu ligger uppdateringen ganska bra till tycker jag. Haha! Igår var jag i skolan som vanligt. Gjorde ingenting speciellt. Började med en ny ”kurs” i samhällskunskap, som handlar bland annat om demokrati. Räknade sedan lite matte, och åt på godaste Subway! Gott! Har gjort en egen macka, som jag brukar ta nästan varje gång jag är där, eftersom jag inte är där så ofta.
Borde nästan döpa den till någonting med mig att göra eller vad tycker ni? Tog då menyn, så jag tog fanta och en cookie till det! Mums* Dock såg kuratorn mig försöka gömma kakan, men jaja. Ni förstår, det är inte tillåtet på min skola att äta onyttigheter alls! Inte läsk, kakor, godis eller någonting liknande. Ganska bra men samtidigt lite dumt! Har väl brutit mot de reglerna några gånger nu känns det i alla fall som!
Kom sedan hem, då jag njöt av en kopp varm choklad och av det danska tv-programmet Lykke som jag följer!
Det var min gårdag i helhet i alla fall;) Kramar på er alla!

Tumblr_lsitsj0nfa1r1u2foo1_500_large
Bilden från wehartit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0