Föreställningen förra söndagen:)

Jag hade föreställning förra söndagen i kyrkan ju! Det gick ganska bra! Hade inte kunnat repetera under dagen utan det var bara körerna som skulle sjunga som hade gjort det, då jag satt och lyssnade. Klockan fem började insläppet och folk vällde in för att få de bästa platserna, då vi var tvungna att ”fly” lokalen. Vi fikade, tog en kopp kaffe och sedan var det bara att gå in och köra på, efter att man klätt om till scenkläderna. Hade kläder från Mozarts tidevarv, från 1700-talet eftersom det var en Mozartkonsert. Många tyckte att jag var väldigt duktig och tackar såklart till alla som kom dit för att lyssna! Fick även väldigt fina blommor av några.
Tack så hemskt mycket! Alltid kul med sådant då man är skådespelare!


Så fina, ellerhur?!


Tyvärr e de döda nu! Så jag har slängt dem, men de höll ett tag för att vara mig!


Och sedan min vackra orkide som jag fick av min mattelärare, hehe! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0