Everyone says that they are lost

Tumblr_lso1kfrkro1r38v2po1_500_large

Efter att ha städat i morse, ätit frukost och även en god kanelbulle som pappa köpte från bageriet så har dagen varit ganska okey och lugn!
Jag cyklade till min kompis Lina för att prata, och för att fotograferas inför hennes nya projekt. Som vanligt så brukar hon använda mig som sin modell, men det är ju bara roligt, eller vad säger ni?! Lyssnade på musik på datorn och åt även en kanelbulle där som hon hade bakat, haha. Det var fint väder innan men sedan så blev det kallare och tror det kommer att börja regna senare, bara en tanke alltså.
Blir väl att plugga snart tror jag! En allmän söndag bara. Hur har ni haft det idag? :) Loove ya!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0