Bowling, Laserdom och China Box igår kväll=)

Tjenare alla! Var nästan helt upptagen igår så jag inte kunde uppdatera mer än vad jag gjorde på morgonen. Jag åkte nämligen till Malmö med familjen och där hade vi bokat två olika saker. Eftersom min lillebror fyllt år så hade vi bestämt att vi skulle göra någonting roligt tillsammans. Först spelade vi bowling på Big Bowl och sedan gick vi på Laserdom. Sjukt roligt i alla fall! Denna gången var jag ändå grym på Bowling men inte så grym på Laserdom. Hatar ju att skjuta! Men jag försökte, även om jag var inträngd bland fienderna, haha! Middagen för dagen blev såklart China Box! Tyckte det var en härligt kväll:) Vad gjorde ni själva då? Loove ya*

Tumblr_ltr487fvsk1qghfooo1_500_large

Glömde såklart att ta bild själv, så som vanligt lånar jag en från underbara weheartit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0