Äntligen kommer uppdateringen!:)

Tjenare alla! Jag har verkligen inte haft tid att uppdatera som jag lovade. Man skall alltid hålla vad man lovar men ibland finns det faktiskt undantag. Jag känner inte för att ”gå in i väggen” och bli utbränd för att jag har haft mycket att göra dygnet runt… Kom hem i måndags eftermiddag från Stockholm! Hade det helt underbart där, och tänkte berätta mer om det i ett inlägg sen då lite bilder också kommer till!:) Min kompis har dem just nu, Lina som jag var med i huvudstaden. Var ju bland annat på min idol Britney Spears konsert i Globen!
Veckan har gått ut på att ta igen lite i skolan som man missat av de två dagarna som man var borta, repeterat på både teatern och i kyrkan! Har haft fullt upp helt enkelt och inte mått riktigt bra! Hoppas på att bli aktiv som jag en gång varit, det är i alla fall ett hopp som jag fortfarande har! Ha det bra alla! Kramar David=)

112614-img_1183_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0