Äntligen höstlov! Jag är ledig, typ..!

Nu när det är höstlov som man äntligen fått så skall jag ta tag i bloggandet på allvar som jag alltid säger.
Mitt liv består av en massa pluggande och studerande för att få bra betyg, repningar av teatern eftersom premiären är snart och massa mer. Samtidigt så skall jag hinna må bra, träffa vänner och umgås med familjen.
Det gör nästan så att jag aldrig hinner tänka på mig själv och då har jag valt att inte börja blogga förrän jag inte mått bra igen, så ni vet. Ber lite om ursäkt om det, men som sagt så är det min blogg och det är jag som bestämmer över den då! Haha! Har haft prov i veckan, fått tillbaka lite resultat av hemtentan som jag hade i historia, lämnat in lite uppgifter och annat. Fikat på Espresso House hur mycket som helst med vännerna och bara haft allmänt roligt! Hur har ni själva haft det under veckan? :) Kramar!



Bjuder på denna bilden från Stockholm! Snygg va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0