Was very busy yesterday (like always?!)

Tumblr_lu7rrpnzjw1qjxmcxo1_500_large

Jag hann inte uppdatera igår, då det var en stressig dag då det hände mycket. Var i skolan redan på morgonen då vi skulle ha en föreläsning på stadsbiblioteket. Sedan shoppade jag lite kläder och lite annat, bland annat en present till min kompis som fyller år på fredag! Var i skolan tills klockan var fem, och åkte sedan hemåt. Handlade mat på Sibylla och stack till teatern för att repetera!
Var hemma efter klockan kvart över tio… Rolig dag va?! That was it! Det var en dag då det hände mycket, tisdagar som jag brukar ha fullt upp utan att skryta att man är busy, för ibland är det riktigt jobbigt! Ofta kanske..;)
Någon dag då ni har det extra stressigt läsare? :) Please tell me, don´t wanna be alone*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0