Varit i stan idag - yeah!

Tumblr_lsgr84lp1o1qmgh4po1_500_large

Dagen har bestått av uträttade ärenden, byggt trappan på Grand biografen där vi skall uppträda om två veckor, eftersom ingen annan hjälpte stackars Monica, så kände mig snäll som ställde upp faktiskt. Haha! Sedan drog man in till stan och gick där inne. Träffade min kompis och åkte hem till henne (landet)! Åkte sedan till Limhamn då hennes familj skulle dit, och drog sedan in till stan igen! Saknar typ Malmö eftersom det är lov. Är ju sällan där inne då! Men idag var det hur nice som helst! Åt med kompis och sedan stack jag hem då jag mötte Emelie och vi umgicks lite! Min dag!:) Ganska lugnt tycker jag^^
Säger även Godnatt med detta inlägget så småningom. Känner mig redan lite trött faktiskt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0