Så var denna onsdagskvällen förbi..:)

4215060155_0235e56354_z_large

Godkväll alla! Idag har jag i alla fall haft det lite lugnare, men trötthet är ju inte någonting man skall prata om!
Sov nästan på lektionerna. Nä, men nästan… (bokstavligt talat).
Fick som tur var sluta lite tidigare på mattelektionen, men ändå.
Var supertrött och är det fortfarande. Har ju mycket att göra om dagarna! Kom hem och åt fiskgratäng som stod i ugnen och sedan var man tvungen att cykla ett ärende då man skulle sjunga. Kollade på det senaste avsnittet av ”Bron” som jag följer, på svtplay.se, eftersom jag missade programmet på tv:n.
Sitter med ett glas dricka i handen, hänger på datorn och chattar på facebook. Inget liv denna kväll?
Träffade dock Sara och Jennie en stund innan, så det var ju härligt det med! Annars får man ta det lite lugnt. 
Uppdaterar mer imorgon och då blir det roligare inlägg (hoppas jag), skall nog gå med en kompis i staden.
Har ju inte gjort något speciellt kul idag.. Kramar;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0