Det var ingen DH - lite besviken eller?

Haha! Vilken otur kan man ju säga! Jag satte mig ned med en skål fylld med godis och tänkte äntligen njuta av Desperate Housewives! Ingen teater idag ju, så tänkte att det var hur skönt som helst. Dock var det ingen DH idag utan en film istället! Har suttit och kollat på den och snart är den slut! Får väl se det nästa vecka då, eftersom det kommer att sändas som vanligt då.
Undrar varför det är uppehåll egentligen. Någon fin läsare som vet?! Kommentera då! Kramar!

Tumblr_lu026brbp81qbyz0go1_500_large

Fråga mig inte varför denna bilden från weheartit gör här, men den såg bara allmän trevlig ut, haha! Funderar nu skarpt på att jag skall ut och gå lite mer imorgon! En låång runda kanske?!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV: Jaa, jag blev riktigt, riktigt besviken! :(

2011-11-02 @ 13:19:09
URL: http://nattaekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0