Varm choklad, saffransnäcka och julkalendern!



Visst ser det gott ut? Har precis avnjutit en kopp varm choklad med en saffranssnäcka som jag köpte innan idag på Espresso House i Malmö. Kollade även på julkalendern eftersom jag inte hann i morse. Mycket bra! Tidningen som ni ser på bilden är församlingsbladet som mitt namn och en bild finns med i. Visste själv inte det förrän jag började läsa, haha! Men sådant brukar ju hända, så är van…
Nu skall jag bara plugga klart med. Samhällsuppgifterna är helt klara, men nu håller jag på med två andra saker som också skall bli klart tills imorgon. Sedan är jag nog nöjd för dagen.
Har en del planer för ikväll, maila personer och massa annat, så får ju se hur mycket jag hinner!
Puss på er alla och självklart kommer mer uppdatering ur mitt liv senare:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter väldigt gott!:)

2011-12-12 @ 21:26:06
Postat av: Jasmin

Hejsan var gärna med på min vardagens blogg tävling där jag utser 5 vinnare på fredag som får synas framför mina 350+ läsare! För större chans att vinna kan du tx. länka tävlingen på din blogg! --> http://jaasses.webblogg.se/2011/december/tjejna-tjejna.html#comment (direkt länk till tävlingen)



Lycka till nu!

2011-12-13 @ 18:11:57
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0