Uppdaterar ifrån rummet - julshoppingen klar! YEAH!

Har precis blivit klar med all shopping som har med julklappar att göra! Så lycklig! Haha! Var i kyrkan en liten stund innan idag (privat, berättar sen) och sedan gick man ut några ärenden i staden. Som vanligt hittade man en massa saker men idag bestämde jag mig för att bara fokusera på det som skulle inhandlas.
Har slagit in allting nu och snart blir det väl att städa lite. Effektiv då man har jullov - kan det bli bättre?
Men någon gång anser jag att jag behöver en paus så får se ifall jag får tiden till det ikväll. Tror det var allting från mitt liv just nu, så jag önskar er en fortsatt trevlig dag!:) Have fuun you guys *

Tumblr_lw8mcykuai1r1gh8yo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0