Tjuvarnas jul - årets julkalender!:)

Som många vet så handlar årets julkalender om tjuvar. Den heter Tjuvarnas jul. Den utspelar i huvudstaden Stockholm och är inspelad på bland annat Skansen och i Gamla Stan. Jag följer den dagligen och tycker den är både spännande och mycket bra. Såg det åttonde avsnittet idag. Ser det på morgonen då jag börjar senare och på kvällen när jag börjar tidigt. En bra kombination faktiskt.
Bra skådespelare och bra handling. Vad mer behöver man egentligen säga? Så det jag undrar är såklart…
Är det någon av mina läsare som följer den? :) Tell sig i me!


Kommentarer
Postat av: danten89

Jag älskar årets julkalender =)

Skådespelarna, stämningen,miljöerna osv :D

Kram

2011-12-08 @ 10:35:19
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag försöker följa den :) Tycker att Charlie e för söt :)

2011-12-08 @ 22:03:33
URL: http://alexisfoschi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0