Tisdag

God morgon alla! Anledningen till att jag inte uppdaterade mer igår var att jag hade väldigt ont i ryggen.
Väldigt ont… Fick ta en ipren och få lite massage. Kunde inte ens gå! Handlade julklappar innan skolan och fick bokat tid hos frisören väldigt snabbt och så. Härligt!:) Måste snart ta och packa in julklapparna med, haha.
Var också i skolan igår, men det hände inte så mycket.
Vi hade julfika och sedan lite olika lekar. Dock hade vi samhällskunskap då vi skulle skicka in en uppgift, så det blev att skriva klart den på mindre tid än en timme…
Tror det var allt från mig just nu! Så fortsätt gärna läsa och kommentera!

302299_179916528764479_100002384000273_363002_502510208_n_large


Glöm även inte att just DU kan välja vad jag skall skriva om dag för dag.
Så lämna en kommentar kring det och skriv vem du är...!
Kul ifall du/ni skriver en förklaring till varför jag skall skriva om just det ämnet. Kramar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0