Skolavslutning och jullovet har börjat! =)

Hej alla! Äntligen så har jullovet börjat, haha! Efterlängtat har det varit tycker jag.
Någon mer än jag som har jullov nu då?
Borde ju finnas någon eller några… Hade skolavslutning och spelade bland annat spelet På Spåret i ett klassrum. Jag och en annan elev vann! Såklart! Nice! Sedan hade de ”Sing Star” men jag kände mig inte tillräckligt utmanad till det faktiskt. Fanns även pysselrum och andra spelrum, filmrum med.
Kul att de hade massa roliga saker ändå. Dock gick tiden väldigt fort.
Sprang sedan på några ärenden och handlade en latte på vägen som vanligt, från Espresso House! Just love it! Har lite andra saker att göra idag som jag sedan kan berätta om!:) Hoppas att ni har det bra just nu!
Kramar på er alla! Glöm nu inte bara att kommentera, hehe ;)

Tumblr_lwibf38xpr1qduno9o1_500_large


Snöade även lite innan idag, men sedan så försvann det lika snabbt. Haha! Så besvikna man blev…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0