Luciadagen idag - den trettonde december

Idag är det Lucia! Var trött i skolan, men det var inte för att jag festade igår för det gjorde jag dock inte.
Skippade årets lussevaka! Tyckte faktiskt inte den var så viktig. Såg Luciatåget i skolan som lärarna gick.
De var ju väldigt fina och sjöng perfekt. Hmm…
Kanske inte direkt. Då jag gick igenom Malmö så hörde jag och såg Malmös egna Lucior sjunga på en balkong ut mot Stortorget och det lät faktiskt fint! Inte konstigt antar jag då de blivit uttagna, hihi.
Så min fråga till er läsare, är om ni också har sett och hört några Lucior idag? ;) Kommentera gärna det!

68283_10150104443185960_775960959_7349211_6160006_n_large
Bild från weheartit, eftersom jag inte hann fotografera lärarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0