Lördag den 17 december

Hej alla! Kanske en liten sen uppdatering med jämförning att jag brukar skriva lite då och då, hehe.
Har dock haft annat att göra. Städade i morse och gjorde de andra sysslorna som jag skulle! Duktig David!
Att prata om sig själv i tredje person är kanske inte så bra, eller vad säger ni?
Tog sedan en dusch och åt frukost med familjen.
Var och träffade morbror och kusinen hemma hos mormor innan man stack ut i stan för att handla lite och kolla i affärer lite kort. Mer blir det nästa gång.
Åt äggkaka hemma hos mormor, ”äggakaga” som man säger på skånska haha! Dock kallar mina vänner inte mig för ”riktig skåning” så behöver ju inte säga som de då! Sitter i sängen och lyssnar på lite musik.
Kollade på det sista programmet av "Så mycket Bättre innan". Vad gör ni/ har ni gjort själva då? :)
Kram på er alla där ute i Sverige!

310987_122774571163685_100002934292808_139117_2089135116_n_large
Weheartit*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0