Julafton - at my place!;)

Tumblr_lwohmvyjfb1qei95oo1_500_large

Julen har varit och passerat oss väldigt fort. Trots att det inte var en vit jul som många av oss önskade så hade jag en trevlig dag igår med familjen!:) Fick många fina julklappar och många av dem var en hel del överraskningar.
Tycker om det ju, men julklapparna är ändå inte det viktigaste av julen som många tycker. Det är gemenskapen och själv så tycker jag att man skall tänka på alla de människor som inte har tillräckligt med pengar för att överleva, letar efter mat i soptunnor osv. Kanske är det bara jag som tänker så och som är godhjärtad? Haha!

God julmat var det, och goda efterrätter. Vi hade ju bakat!! Vet inte hur mycket julmust jag drack, men tillräckligt så att jag fick väldigt ont i magen, haha. Och tomten måste jag bara berätta om. Har aldrig sett en sådan bra och rolig (nästan full) tomte i hela mitt liv! Synd att vi bara inte filmade det hela! Hade ni en bra jul då själva?
Hoppas det och vill höra allting om det!:) Kramar på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0