Jag hatar fula människor - vad tänker du?!

Jag hatar fula människor. Så löd ju nästan rubriken, och det hörde ni själv ifall ni nu lyssnade på videon som hon har lagt upp på sin blogg. Jag tänker inte ens skriva hennes blogg här för jag håller inte med henne alls. Gud vad elakt sagt! Nu vet jag inte ifall detta är på skoj eller inte, men många bloggare har tagit illa upp av just detta videoinlägget och tycker att hon har fel ifall hon nu är allvarlig, precis så som jag tycker. Jag blir bara så frustrerad. Man skall inte ägna tid åt sådant, men stackars de människor som inte är nöjda med sitt utseende… Hur dum får man egentligen låta?!

 

Såg bland annat videon på Kissies blogg och min kompis Nathalies, innan jag bestämde mig för att också lägga upp den här på min. Sedan hade hon även svarat på ett inlägg som Kissie hade skrivit.
Vem fan tror hon att hon är? Kissies tid är verkligen inte över!
Kissie är fan en av dem som regerar över bloggriket och jag är faktiskt på Kissies sida i detta fallet!:)
Så frågan är då, vad tycker ni? Hoppas verkligen att ni kommenterar och att ni står för det ni säger!:)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0