Haft julstök hela dagen, bakat pepparkakor - NÖJD!

Justin-bieber-mistletoe_large

Haft julstök hela dagen känns det som. Började handla i staden och sedan stack man hem för att baka med lillebror. Har pyntat lite fint här och där, bakat pepparkakor och även gjort dem fina med glasyr.
Har städat idag som jag skulle och diskat undan. Har hunnit med att laga mat och ätit också.
Mycket nöjd måste jag bara säga. Plugga får man ju göra imorgon tycker jag..!
Sitter och kollar lite på Simpsons och sedan blir det att se lite film eller något bra tv-program antar jag.
Hoppas ni har en lika lyckad lördag och att ni fått gjort det ni ville få gjort.
Puss och kram så länge så skriver jag mer sen. Håller er ju uppdaterade! Självklart!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Låter som en väldigt fin och chill dag där! Lyllos som får baka! :)

2011-12-10 @ 23:37:54
URL: http://alexisfoschi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0