Fredagskväll - Vad händer hos er?

4303796407_8b85d70e07_z_large

Kommit hem från Malmö! Slutade tidigare idag vilket var skönt. Gick hem till en kompis för att hämta en bok och sedan stack jag med bussen till centralen för att där ta en annan buss till stadsbiblioteket.
Lämnade in några böcker och åkte sedan hem!
Så skönt att gå i Malmö då det är mörkt ute, med alla ljus och lampor i alla träd som lyser upp stämningen av julkänslan. Idolfinalen ikväll. Kommer väl titta på vem som åker ut. Dock blir det ingen mer uppdatering för min del förrän imorgon igen! Måste ha en liten paus från datorn tänkte jag och bara ta det lugnt. Inte vara omgiven av internet och alla hundratusentals personer som finns där.
Kanske tänkte lite konstigt men så är det ju. Ibland måste man bara ta paus från all media som finns.
Kolla lite tv, sitta under täcket och bara ta det lugnt. Inte sitta o hänga på facebook för att få reda på vädret^^  
Ha det bra alla:) Loove ya! Någon som höll med mig där egentligen? Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0