Ett inlägg till de elaka personer - protecting my friend!

Jag kan inte bara förstå. Varför är människor elaka? Jag förstår bara det inte. Visst har vi alla varit elaka någon gång, men någon gräns måste det väl ändå finnas. Inlägget riktas mot de personer som är elaka och speciellt mot min vän som det handlar om. Min fina kompis Lina.
Hon är så snäll och en helt underbar person. För ett tag sedan fick hon en snäll och fin pojkvän som även jag känner och nu har folk börjat kommentera hennes blogg. Hon ändrade blogg för att hon hade lagt ut mycket om sitt privatliv och att folk varit elaka där.
Det kallas för nätmobbning. Vem fan skriver elaka saker till en person? Och nej!
Hon är VERKLIGEN inte en h***! Ni som skriver det har väldigt fel. Dessutom är det så fegt att sitta anonymt bakom en datorskärm och skriva allting… Grow up people! Jag hoppas att du känner dig bättre och struntar i dem Lina! Det är bara att inse att personer som dessa finns och att man inte kan göra någonting.
Hoppas bara att de vågar säga vem de är tillslut. Har man en åsikt så skall man stå för den, tycker jag i alla fall!

393357_146043225498672_131496770286651_130501_94121085_n_large

Vad tycker ni själv kring denna fråga? Och vad hade ni själva gjort?
Linas blogg är: http://wordsoflina.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det är så sjukt bara. De har ingen anledning att kalla henne någonting... Fin bild föressten!

2011-12-10 @ 16:07:28
URL: http://nordentjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0