En vanlig skoldag - med filmvisningar!

1781256_untitled-1_large

En vanlig skoldag med en början då vi såg film på engelska lektionen. Skall se klart den imorgon antar jag och sedan skriva en film review under de sista lektionerna som vi har i just engelska. Roligt faktiskt! Sedan blev det att kolla på luciatåget (lärarna) då en man var utklädd till lucian med ljus i håret. Haha! Fin syn ju…
Två timmars historielektion och sedan tyskan! Åt på Subway idag, skönt med lite omväxling. Fick inte ett jättebra betyg i tyska, men det var ju inte ett F så bra var det ju ändå. Fick nämligen blackout på förra provet, så då får man även ta konsekvenserna på det hela. Såg i alla fall lite av en tysk film på lektionen och den heter Die Welle.
Inte så rolig utan väldigt annorlunda och speciell, allvarlig. Ha det fint alla!:)
PS; Tror ni inte att det inte vill fungera då jag skall lägga in bilderna som jag tagit idag från mobilen till datorn? Fotograferade lite endast för er skull, men vadfan. Inte nu igen! Får väl försöka senare, men inte just nu .Studera, studera och vad sen? Ah, studera tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0