Äntligen var fredagen och helgen här!:) Julshopping i stan!!!

379792_207521025995871_100002139257798_470627_801760120_n_large

Tumblr_lw0ugeoung1r6w2dqo1_500_large

Gud vad det börjar bli mörkt. Det börjar redan tidigt på dagen, under eftermiddagen och då det är kväll så ser man ju verkligen ingenting. Inte jag i alla fall. Men vem vet, kanske är jag blind?! Skolan har väl varit okey idag. Efter att jag vaknade i morse och mådde dåligt så blev det bättre under dagen. Fick reda på att jag fick C i både svenska, samhällskunskap och historia då vi fick uppgiften för ett tag sedan att skriva en rapportskrivning! Ganska bra ändå. Misslyckades lite på idrotten idag, men får en annan chans nästa termin så det är ju bra tycker jag. Åkte sedan till värnhem för att möta Lina på Entré.
Julshoppade på alla möjliga shoppingcentrum och inklusive sprang runt i nästan hela stan idag för att julhandla julklappar.
Även om jag inte skall stressa då det inte är bra för mig, så älskar jag det, då det är jul och man skall kolla alla julklappar till de man skall handla till. Hoppas ni har det bra!:) Kramar på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0