A cold sunday

M9r1h4_large

Gud vad tiden går fort. Jag vet att jag har sagt det tidigare, men det är ju snart julafton. Hela denna söndagen har nästan redan gått. Kollade på julkalandern som vanligt i morse och sedan åkte jag och handlade med familjen. Gick sedan iväg på någonting och var där i några timmar. Drack en god kopp kaffe, Love coffee!
Åt middag för en stund sedan och nu sitter jag bara och tar det lugnt (slappar).
Många av er kanske inte vet att jag har haft det väldigt stressigt och att jag fortfarande har det.
Kanske de vänner som läser min blogg, ifall jag har några som gör det för tillfället?! Haha!
Så jag försöker att ta det lugnt någon stund då och då. Har lite annat att fixa senare, skall sitta och pyssla lite med idéer och saker och ting (säger kanske senare) ;) Till dess så får ni ha det så bra:) Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0